Livet i text och bilder :)

Alla inlägg under november 2011

Av Natali - 23 november 2011 14:22

Behind my back ''Natali, hon är så jävla jobbig. Fyfan!''

In front of me: ''Nej, så har ja inte sagt! Gud, vad dem ljuger asså! Du är ju jättesöt och snäll!''

GAAAH! Förfan vad jag ÄR SUR! TILL ALLA ER SOM SNACKAR SKIT BAKOM MIG OCH INTE SÄGER NÅT FACE 2 FACE:

Fuck you! :)

Hatar er alla falska vänner. Trodde faktiskt inte att NI var en sån falsk jävla kompis.

NI SOM ALLTID HAR HJÄLPT MIG, PRATAT MED MIG, VARIT ÄRLIGA MOT MIG. allting..

Jag hatar er och kommer forever and ever att göra det.

För guds skull, om du gjort något fel: SÄG FÖRLÅT INNAN DET ÄR FUCKING FÖRSENT!!!!!

Forgive and forget... det är inte så jävla enkelt som det låter.

Förlåta och glömma, hur kan man glömma på en gång. utan att tårarna rinner ner som floder. HUR?

JAG HATAR ERA JÄVLA FALSKHETER. VAD FAN I HELVETET. GUD VAD JAG HATAR DET.

sluta fejka - börja tala sanning.

Falska vänner låtsas - riktiga vänner står på min sida när jag gråter.

Falska vänner får fram ett fejkat léende - riktiga skrattar när det är kul och fejkar inte.

Så till er. återigen: fuckyou gånger 3.000


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är en tjej som skriver av mig i en blogg. Lämna gärna en kommentar eller en fråga innan du lämnar bloggen! Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards